ПОВЕРНЕННЯ (ОБМІН) ТОВАРІВ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ
Якщо товар не справдив Ваших сподіваннь ви можете повернути його згідно ст 9 Закону «Про захист прав споживачів» протягом 14 днів з моменту отримання за умови:
Збереження товарного вигляду виробу, без слідів використання і експлуатації;
Цілісності оригінальної упаковки зі збереженням всіх ярликів і бірок;
Наявності документів, що підтверджують покупку товару (транспортна накладна, чек).
ПОВЕРНЕННЯ (ОБМІН) ТОВАРІВ НЕ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ
Якщо в період гарантійного терміну були виявлені виробничі недоліки товару (брак) ви можете повернути його згідно ст 9 Закону «Про захист прав споживачів» протягом гарантійного терміну за умови:
Наявності документів, що підтверджують покупку товару (транспортна накладна, чек).
ПРОЦЕДУРА ПОВЕРНЕННЯ (ОБМІНУ) ТОВАРІВ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ
Переконайтеся, що товар, що повертається відповідає умовам повернення/обміну.
Надішліть товар за адресою м. Харків, відділення Нової Пошти № 116, одержувач ФОП Чащухін В.Ю.
Повернення грошових коштів або обмін товару здійснюється протягом 3-5 робочих днів, з моменту отримання товару, який підлягає поверненню.
Поштові видатки за повернення/обмін сплачує покупець.
ПРОЦЕДУРА ПОВЕРНЕННЯ (ОБМІНУ) ТОВАРІВ НЕ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ
Переконайтеся, що товар, що повертається відповідає умовам повернення/обміну.
Надішліть товар, за адресою відправника. Адреса вказана в товарно-транспортній накладній, яку Вам видавали при отриманні товару.
Повернення грошових коштів або обмін товару здійснюється протягом 7 робочих днів, з моменту отримання товару, який підлягає поверненню, після проведення експертизи.
Поштові видатки за повернення/обмін сплачує продавець.
КОШТИ ЗА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ ВИ МОЖЕТЕ ОТРИМАТИ:
- На банківську картку «ПриватБанк»
- Через платіжну систему, якою ви сплачували онлайн на сайті
Доставку товару НАЛЕЖНОЇ якості оплачує покупець!